נושא: מבקש חוות דעת על Teocali Super למטרת שבילים תאריך: 4/16/2007 1:28:00 PM
מחבר/ת: daniel golberg
אני מחפש אופניים קצת אגרסיביות שלא יהרגו אותי בעליות ויתנו להרביץ בביטחון בירידות. אני רוכב בעיקר שבילים טכנים (מדרגות, ירידות והמון עליות). המליצו לי על Teocali Super (מסיבות של תקציב), עוד לא לקחתי לנסיעת מבחן. רציתי לשמוע ממביני דבר מה יש להגיד על הדגם בספציפי הזה.
המליצו לי גם על Fat possum LX (מפרט פחות טוב).
הודה לכל מידע
|