נושא: בקשה מכל חברי האתר תאריך: 4/16/2007 6:05:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
ניצולי השואה מתים ללא כבוד. רעבים ללחם ללא תרופות וללא וללא תנאי מחיה אלמנטריים.
את המציאות העגומה הזו אנחנו, הורינו ומנהיגנו יצרנו אם בשתיקה או במעשים.
הם צריכים לקבל תנאים של מלכים במעט שנשאר להם.
כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להקדיש רגע ולהקליק על הבאנר העליון. תשלחו לינק מהעמוד אליו תגיע לחבריכם!
זה מאוד חשוב!
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3388559,00.html
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/569/634.html
|