טקסט הודעת פורום
| 4/16/2007 7:28:00 PM |
|
נושא: אופני GMC Topkick Dual-Suspension Mountain Bike תאריך: 4/16/2007 7:28:00 PM
מחבר/ת: ליאור זרקה זך
רצתי לשאול כמה שאלות: 1)מה דעתכם על האופנים? 2)כמה צריך לעלות לי (בערך) ליבא את האופנים האלה לארץ דרך אתר בארה"ב? 3)האם יש חנות בארץ שמיבאת אופנים של חברת GMC? מקווה שתוכלו לעזור לי
|
חזרה לפורום |
|
|