טקסט הודעת פורום
| 4/17/2007 8:33:00 AM |
|
נושא: שטויות במיץ עגבניות תאריך: 4/17/2007 8:33:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
השאלה האחרונה שלך היא השאלה הנכונה. לצערי אני לא יכול לענות לך, כי אני לא מהאיזור, אבל עוד יענו לך.
אל אותו "מתקן אופניים" אל תחזור.
|
חזרה לפורום |
|
|