נושא: רק שתדע תאריך: 4/17/2007 11:41:00 AM
מחבר/ת: IDAN GOLDSHTEIN
הבולם הנ"ל הוא בסיסי ביותר. יכול להיות שהוא פשוט לא ברמה שאתה מצפה. במידה ויש לך בעיה תקציבית הייתי ממליץ לך על הSR SUNTOUR DURO בולם זול מאוד, אך לא שמעתי על מישהו ששבר אותו/לא היה מרוצה. אלה שמחליפים אותו הם כאלה שבד"כ רוצים לשדרג לחברה מוכרת/לעבור לבולם ארוך יותר. לאופניים האלה (אם זה מה שאני מכיר) לא כדאי לשים יותר מ- 120 מ"מ, ואתה תראה שעם הדורו אתה פשוט תהנה מהאופניים. בהצלחה עידן
|