נושא: כמה דברים ששמעתי על הטאוקלי תאריך: 4/17/2007 11:50:00 AM
מחבר/ת: IDAN GOLDSHTEIN
יש לי חבר ששבר שילדה כזו בטיול שטח אגרסיבי עם קפיצות. תסתכל על הקטע שבו הבולם עובר במאין חור כזה בתוך השילדה. אם אתה עושה דברים רציניים זה נשבר בקלות יחסית (מי ששבר את השילדה אמר לי שיש שם בעיה של ריתוך). לשיקולך. אני אישית חושב שהאופניים האלה אחלה. במקומך הייתי קונה במחיר הזה את הkona stinky 2005 שיש בסלאלום עם 25 אחוז הנחה (אם נשאר במידה שלך).
|