הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2007 1:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  לא נראה לי שכדאי
נושא: לא נראה לי שכדאי תאריך: 4/17/2007 1:45:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

למרות שהמתלה האחורי נראה מהסוג המחוכם יותר, כל הרכיבים הם ברמה בסיסית מינוס (מתחת למה שנקרא "אופני כניסה" ). מכיוון שיש שילוב של מתלה מחוכם ורכיבים בסיסיים לא מצאתי השוואת מחיר, אבל להערכתי אופני שיכוך מלא ברמת כניסה אולי יעלו מעט יותר אבל יהיה לך שירות בארץ, תתמוך בחנויות ובספורט בארץ (ע"י עצם הקנייה בארץ), ובטח לא תפסיד כסף. אופניים יקרים בחו"ל.

לגבי מציאת הדגם המדוייק הזה בארץ... אני לא מאמין, בעיקר מכיוון שאילו אופניי מדבקה וכשמם כן הם (יכול להיות שבארץ המדבקה שונה)


חזרה לפורום