טקסט הודעת פורום
4/17/2007 8:35:00 PM
מיקי זינגר
אבד אבזם של מנשא שתיה "שורש" ב-21 K כחול בשבת 14/4
נושא:
אבד אבזם של מנשא שתיה "שורש" ב-21 K כחול בשבת 14/4
תאריך:
4/17/2007 8:35:00 PM
מחבר/ת:
מיקי זינגר
אבד אבזם של מנשא שתיה "שורש" בפארק קנדה במסלול 21 K כחול בשבת 14/4
חזרה לפורום