טקסט הודעת פורום
| 4/17/2007 10:34:00 PM |
|
נושא: בולם 170 טריפל של מניטו כדאי או לא תאריך: 4/17/2007 10:34:00 PM
מחבר/ת: חי תורגמן
שלום..ברצוני לשדרג את האופניים שלי לאופני נורקו סאבג שכחלק מהמפרט שלהם נמצא הבולם 170 מ"מ טריפל...הייתי רוצה לקבל את געתכם בעניין או הצעות אחרות בכל מרא התקציב שלי הוא 7000 ש"ח
|
חזרה לפורום |
|
|