טקסט הודעת פורום
| 4/18/2007 7:44:00 AM |
|
נושא: מעצורי דיסק אינם הכרחיים לשום סוג של אופניים. תאריך: 4/18/2007 7:44:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש להם יתרונות שונים, אבל אין הכרח. במחירים שאתה מדבר עליהם עדיף "להסתפק" בבלמי חישוק (אפילו לא משובחים), ולהשקיע את ההפרש ברכיבים אחרים, כמו הבולם הקדמי, למשל.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|