נושא: מעצורי דיסק אינם הכרחיים תאריך: 4/18/2007 9:31:00 AM
מחבר/ת: אסף פלג
מה שהכי חשוב זה שיהיה לך נוח על האופניים. אין לי הכרות עם ה TREK אבל על ה IRONHORSE יש לי רק דברים טובים להגיד (אני רוכב על כאלו אך לא מהדגם שראית). גם היבואן שלהם מצויין- נתן לי שרות מעולה במסגרת האחריות אף על פי שלא היה חייב. בכל מקרה - בהצלחה :)
|