טקסט הודעת פורום
4/18/2007 3:09:00 PM
יאיר וייס
אלה הIRON שאני מתלבט לגביהם
נושא:
אלה הIRON שאני מתלבט לגביהם
תאריך:
4/18/2007 3:09:00 PM
מחבר/ת:
יאיר וייס
יש למישהו הערות? איך המעצור הקדמי? לא מצאתי סקירה עליו
http://www.pedalim.com/sg_product~621017~69~267.htm#
חזרה לפורום