הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2007 3:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר וייס עם תוכן  אלה הIRON שאני מתלבט לגביהם
נושא: אלה הIRON שאני מתלבט לגביהם תאריך: 4/18/2007 3:09:00 PM
מחבר/ת: יאיר וייס

יש למישהו הערות? איך המעצור הקדמי? לא מצאתי סקירה עליו
http://www.pedalim.com/sg_product~621017~69~267.htm#


חזרה לפורום