נושא: ואללה ואללה... אבל... תאריך: 4/18/2007 4:41:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
השלדות של TREK מצויינות, והכותב (אסף) נתן שבחים ליבואן IRONHORSE.
אני לא חושב שהיה בתגובה של איתן רמז לגבי השלדות הספציפיות, אלא רק לגבי המלצה חיובית על יבואן. שזה, כמובן חשוב יותר מהשלדה עצמה כשמגיעים למימוש אחריות וכדומה. בנוסף, חשוב לזכור כי יכול להיות שגם היבואן השני נותן שירות שיכול להיות טוב יותר (אני לא יודע)
|