נושא: מס´ שאלות - מניעת גניבת אופנים תאריך: 4/18/2007 6:34:00 PM
מחבר/ת: עינב ???
שלום זה כלכך מצער לקרוא מודעות מרוכבים שאופניהם נגנבו ע"י גנבים(אושיות שהם פשוט לא בני אדם וצריכים לגור עם הקופים בספארי ולגנוב בננות).
האם יש לדעתכם דרך למנוע מגנב מלהתעסק עם אופניך? מה האמצעים בהם אני צריך לנקוט כאשר אני יוצא עם אופניי מחוץ לבית למרכז העיר?
תודה!
|