טקסט הודעת פורום
| 4/18/2007 11:32:00 PM |
|
נושא: חופש בנאבה תאריך: 4/18/2007 11:32:00 PM
מחבר/ת: IDAN GOLDSHTEIN
שלום לכולם, הלכתי לביקור בחנות האופניים והמוכר טוען שיש לי חופש בנאבה (המוכר נראה מבין עניין, ויש לו ידיים מעולות). מה אפשר לעשות במינימום תקציב?
|
חזרה לפורום |
|
|