נושא: אופני ש"מ בסיסיים תאריך: 4/19/2007 7:57:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
החברה ידועה ומכובדת. על השירות של החנות שמעתי רק טובות עד היום (למרות שנסיוני אתם מצומצם מאוד). המעצורים בסיסיים, אבל יעשו את העבודה בתחזוקה סבירה. הבולמים בסיסיים ביותר, אבל יספיקו להתחלה.
אני עצמי הייתי הולך על ז"ק במחיר הזה (למעשה, כבר הלכתי...), אבל אם נוח לך עליהם, ואתה רוכב רגוע - לך על זה.
יום טוב
|