טקסט הודעת פורום
| 4/19/2007 11:28:00 AM |
|
נושא: כיצד ניתן לפתור חופש בפדלים? תאריך: 4/19/2007 11:28:00 AM
מחבר/ת: ערו עינב
כאשר אני רוכב בעליות אני מרגיש מעין חופש בפדל. בשלב הלחיצה כלפי מטה יש שלב קצר בו אין תגובה. ממה זה יכול לנבוע? האם הבעיה בפדלים, בשרשרת או במשהו אחר? תודה מראש.
|
חזרה לפורום |
|
|