הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2007 3:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד אלקלעי עם תוכן  ממש לא.
נושא: ממש לא. תאריך: 4/19/2007 3:12:00 PM
מחבר/ת: דוד אלקלעי

הדגשת בתחילת ההודעה שאתה מחפש אופניים למתחילים.
עצם זה ששמעת דיסק בטח הלהיב אותך, תן לי להגיד לך שהמעצור המסויים הוא פחות טוב ממה שאתה חושב (יש מעצורי v -רגילים טובים יותר).
בגלל המעצור אופני האיירון הורס יוקרו ואם הן עדיין יותר זולות מאופני הטרק אז כנראה ששאר המפרט של האיירון הורס טוב פחות משל הטרק.(לא מחייב, יכול להיות שזה עניין של אגו).
אני אישית מעדיף גם את חברת טרק.
בהצלחה.


חזרה לפורום