טקסט הודעת פורום
| 4/19/2007 8:49:00 PM |
|
נושא: TREK 4500 WSD תאריך: 4/19/2007 8:49:00 PM
מחבר/ת: קובי אורן
שלום לכולם רכבתי על הדגם אצל חבר,נראות מאוד נוחות ,מעוניין בחוות דעת של משתמש "וותיק" על האופניים הנ"ל כאופניי שטח .מעבר לכך מה משמעות המושג WSD? תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|