הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2007 8:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קובי אורן עם תוכן  TREK 4500 WSD
נושא: TREK 4500 WSD תאריך: 4/19/2007 8:49:00 PM
מחבר/ת: קובי אורן

שלום לכולם
רכבתי על הדגם אצל חבר,נראות מאוד נוחות ,מעוניין בחוות דעת של משתמש "וותיק" על האופניים הנ"ל כאופניי שטח .מעבר לכך מה משמעות המושג WSD?
תודה מראש


חזרה לפורום