טקסט הודעת פורום
| 4/19/2007 9:43:00 PM |
|
נושא: WSD הוא דגם המיועד לנשים תאריך: 4/19/2007 9:43:00 PM
מחבר/ת: יאיר וייס
לגבי האופניים,אני לא משתמש ותיק אבל שמעתי על הדגם הספציפי רק מילים טובות. כנס לאתר של יבואן טרק לפרטים על הדגם: www.ctc.co.il
|
חזרה לפורום |
|
|