נושא: שאלה: טיפול באופניים אחרי טיול תאריך: 4/19/2007 9:45:00 PM
מחבר/ת: יאיר וייס
שלום. לקחתי היום את האופניים המדהימות שלי לטיול ראשון ( מירושלים לבית שמש דרך יד קנדי,טיול מעולה) הטיול כלל רכיבה בשטח וכמה מעברים בתוך מים(חציה של נחל סורק) האופניים הם אופני iron hourse שיכוך מלא, איך צריך לטפל בהם אחרי הטיול (שימון,מעצור קדמי(100 מ"מ) ניקיון וכו´)? תודה רבה
|