הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/20/2007 4:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רן אברון עם תוכן  נגנבו אופני הרים GIANT ATX 890
נושא: נגנבו אופני הרים GIANT ATX 890  תאריך: 4/20/2007 4:11:00 AM
מחבר/ת: רן אברון

אתמול ב 18.04.07 נגנבו אופני הרים מסוג GIANT ATX 890 שנתון 1999 בצבע שחור צהוב,מרובע טו באשדוד.כול היודע דבר ראה או שמע אשמח אם יפנה אלי .
תודה רן אברון
0577291012


חזרה לפורום