טקסט הודעת פורום
| 4/20/2007 4:11:00 AM |
|
נושא: נגנבו אופני הרים GIANT ATX 890 תאריך: 4/20/2007 4:11:00 AM
מחבר/ת: רן אברון
אתמול ב 18.04.07 נגנבו אופני הרים מסוג GIANT ATX 890 שנתון 1999 בצבע שחור צהוב,מרובע טו באשדוד.כול היודע דבר ראה או שמע אשמח אם יפנה אלי . תודה רן אברון 0577291012
|
חזרה לפורום |
|
|