הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/20/2007 8:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי דומיסילי עם תוכן  לא צריך לעשות הרבה...
נושא: לא צריך לעשות הרבה... תאריך: 4/20/2007 8:49:00 AM
מחבר/ת: שי דומיסילי

מומלץ לנקות ולשמן שרשרת אחרי כל רכיבה. במיוחד אם היה הרבה בוץ או מעברי מים.
מעבר לזה, אם אין על האופניים בוץ מסיבי וכיוצב´ עדיף להשאירן מלוכלכות ולא לנקות כי ניקוי כולל שימוש במים ומכלולי השילדה של שיכוך מלא לא אוהבים מים - צירים נהרסים ממים לכן רק אם אין ברירה לנקות שילדה וגלגלים עם מים וסבון באמצעות מברשת עדינה :o


חזרה לפורום