הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/20/2007 2:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יצחק ממן עם תוכן  אופנים שראיתי...
נושא: אופנים שראיתי... תאריך: 4/20/2007 2:54:00 PM
מחבר/ת: יצחק ממן

רציתי לדעת האם הם נחשבות לטובות בש/ביל רוכב מתחיל +..http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=63013


חזרה לפורום