טקסט הודעת פורום
4/20/2007 2:54:00 PM
יצחק ממן
אופנים שראיתי...
נושא:
אופנים שראיתי...
תאריך:
4/20/2007 2:54:00 PM
מחבר/ת:
יצחק ממן
רציתי לדעת האם הם נחשבות לטובות בש/ביל רוכב מתחיל +..http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=63013
חזרה לפורום