נושא: בחירה בין דגמים תאריך: 4/20/2007 4:05:00 PM
מחבר/ת: nir cohen
שלום לכולם אני מתלבט בין שלוש זוגות אופניים והייתי שמח לקבל כמה חוות דעת האופניים הם : diamondback xlink pro שנת 2000 הילוכים שימאנו דיאור ובולמי דיסק השני: schwinn rocket3 2004
שלישי: iron horse warrior trail 2003 המחירים דומים בין כולם אני רוכב בעיקר בשבילים קשים ושטח טכני תודה רבה אם יש המלצות לדגמים נוספים אז בכייף
איתן
|