טקסט הודעת פורום
4/20/2007 11:21:00 PM
עמית פ
לפי דעתי
נושא:
לפי דעתי
תאריך:
4/20/2007 11:21:00 PM
מחבר/ת:
עמית פ
יש לי מונגוס אוטרו 2007 ואני מאוד מרוצה מהם הם מעולים לסינגלים ואפשר ליתפוס איתם מהירות בלי בעיה אז לדעתי כדיי
חזרה לפורום