הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/20/2007 11:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית פ עם תוכן  לפי דעתי
נושא: לפי דעתי תאריך: 4/20/2007 11:21:00 PM
מחבר/ת: עמית פ

יש לי מונגוס אוטרו 2007 ואני מאוד מרוצה מהם הם מעולים לסינגלים ואפשר ליתפוס איתם מהירות בלי בעיה אז לדעתי כדיי


חזרה לפורום