טקסט הודעת פורום
| 4/21/2007 3:12:00 PM |
|
נושא: SPECELIZED STUMPJUMPER מודל 2003 תאריך: 4/21/2007 3:12:00 PM
מחבר/ת: קובי אורן
שלום לכולם מה דעתכם על הדגם הנ"ל ,היציעו לי אותו תמורת 3400 בחנות המתמחה באופניי שטח ,מעבר לכך האם יש הצעות לאופניי שיכוך אחרות (חדשות ) במחיר הנ"ל. שבת שלום
|
חזרה לפורום |
|
|