הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/22/2007 8:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  mo xrist עם תוכן  לאגרים של הדסט
נושא: לאגרים של הדסט תאריך: 4/22/2007 8:43:00 AM
מחבר/ת: mo xrist

ניקיתי את הלאגרים של ההדסט (כולל פירוק)
האים צריך לשים גריז \ לשמן?


חזרה לפורום