הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/22/2007 9:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רן אברון עם תוכן  אשמח לקבל חוות דעת על אופני GIANT XTC 2???
נושא: אשמח לקבל חוות דעת על אופני GIANT XTC 2??? תאריך: 4/22/2007 9:26:00 PM
מחבר/ת: רן אברון

מעוניין בחוות דעת על אופני 2GIANT XTC .האם זה נכון שהשילדה שבירה??


חזרה לפורום