טקסט הודעת פורום
4/22/2007 9:26:00 PM
רן אברון
אשמח לקבל חוות דעת על אופני GIANT XTC 2???
נושא:
אשמח לקבל חוות דעת על אופני GIANT XTC 2???
תאריך:
4/22/2007 9:26:00 PM
מחבר/ת:
רן אברון
מעוניין בחוות דעת על אופני 2GIANT XTC .האם זה נכון שהשילדה שבירה??
חזרה לפורום