טקסט הודעת פורום
| 4/22/2007 10:08:00 PM |
|
נושא: בעית חלודה בגלגל שיניים תאריך: 4/22/2007 10:08:00 PM
מחבר/ת: מייקל אין
שלום לאחר שהות ארוכה בחו"ל הופתעתי לגלות שגלגים השניים הרדמי והאחורי וכן גם השרשרת קיבלו קצת חלודה, מה ניתן לעשות בנידון. :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|