נושא: ברקסים חדשים - Juisy five תאריך: 4/23/2007 5:59:00 PM
מחבר/ת: דובי פינקלשטיין
שלום. רכשתי היום אופניים חדשים- Specialized stumpjumper comp פרקתי את הגלגל הקדמי ע"מ להכניס אותם לאוטו. בבית כשהרכבתי את הגלגל הבחנתי שיש חיכוך בדיסק הקידמי. הגלגל מסתובב אך שומעים את הרפידות נוגעות בדיסק. האם תופעה זו נפוצה ואפשר לרכב כך או שיש לחזור לחנות לכיוון ברקסים? תודה
|