טקסט הודעת פורום
4/23/2007 6:36:00 PM
דובי פינקלשטיין
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
4/23/2007 6:36:00 PM
מחבר/ת:
דובי פינקלשטיין
אני אנסה את הקטע עם המברג
חזרה לפורום