הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/23/2007 6:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  וגם
נושא: וגם תאריך: 4/23/2007 6:51:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

בחלק מהברקסים הרפידות מוחזקות מגנטית (לפחות זו ההרגשה) ואם הרפידה זזה מעט, היא יכולה להיתקע (קלות! ) שלא במקום. לפני שימוש במברג, הייתי ממליץ להסתכל אם הרפידה נראית כיושבת במקומה.


חזרה לפורום