נושא: לא ברור תאריך: 4/23/2007 8:04:00 PM
מחבר/ת: דובי פינקלשטיין
דרור. הגלגל יושב בסדר, ניסיתי לשחק עם מברג שטוח וזה לא עזר במיוחד. כשאני על האופניים אני לא מרגיש התנגדות ברכיבה רק רעש של חיכוך מהרפידות. הגלגל יושב כמו שצריך ונעול. יכול להיות שזו תופעה של ברקסים חדשים ופשוט יש לרכב קצת עד שהם נפתחים? אני לא מעוניין לגעת בכל מיני ברגי כיוון כי האופניים עברו כיוון בחנות, מקסימום אני אחזור אליהם לכיוון נוסף אם הבעיה תמשך. דובי.
|