נושא: קודם כל תרגיש טוב תאריך: 4/24/2007 7:13:00 AM
מחבר/ת: יובל אוביץ
בלי להיות רופא או מומחה אני יכול לספר לך שזה נשמע דומה מאוד לשבר בצלע, עכשיו מאחר ולא אובחנו אצלך שברים אז ייתכן שזה סדק או מכה שמאוד קרובה לזה.
לגופו של עניין, אני שברתי צלע בצורה מאוד דומה לזאת שתיארת. הכאבים היו חזקים מאוד כשבוע וחצי, אח"כ זה הפך להיות בעיקר טורדני ומכאיב בתנועות קיצוניות. בשברים בצלעות אי אפשר לעשות כלום, רק לנוח ולחכות שיעבור. לרכוב חזרתי אחרי כחודשיים, בהתחלה לאט ובזהירות ואחרי עוד חודש כבר הרגשתי בנוח. מקווה ומאחל לך שתחזור מוקדם ככל האפשר ושתרגיש טוב.
|