הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2007 11:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד פלטין --Momentum-- עם תוכן  שלום אייל
נושא: שלום אייל תאריך: 4/24/2007 11:19:00 AM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--

בשלושה חודשים האחרונים, נתקלתי בשלושה מקרים (אחד בקבוצתי)
של שבירת צלעות מבלי שזיהו את הפציעה בבדיקה הראשונה.
על קצה המזלג (אינני אורטופד) במידה ויש סדק, אין מה לעשות מלבד לסבול את הכאבים,
ולחכות שהסדק יתאחה - לדעת זאת, ניתן לרכב אבל עדיף לא לקחת סיכונים (כלל מצויין - כואב לא רוכבים).
במידה וזה שבר, זה כבר עיניין יותר מסוכן, ודורש יתר זהירות (שלא אני מוסמך להסביר זאת... חשד לפגיעה עקיפה בריאות ועוד ועד... לא כאן, בקיצור).
תבדוק מהר את הבעיה, עם רופא אורטופד, שישלול שאין בצלעות שבר או סדק.

ובקיצור, פנה לרופא.
(יחד עם זאת, הכרתי רוכבים שחזרו לרכב עם סדק בצלעות, גם לאחר 4 ימים, עם משכחי כאבים, אישית לא מומלץ)


חזרה לפורום