נושא: הזמנתי ghost asx 5100 מגרמניה.... אשמח לקבל חוות.. תאריך: 4/25/2007 8:53:00 AM
מחבר/ת: דור ממן
בחנות על הדרך שבירושלים מיבאים אופני ghost , הזמנתי את הדגם הנ"ל. יש הנחה של 15% על האופניים כאשר מזמינים דגם שעוד לא הגיע לארץ. אשמח לקבל חוות דעת על האופניים http://www.ghost-bikes.com/2007/bikes.php?typ=40195&kategory=Allmountain#
|