טקסט הודעת פורום
| 4/25/2007 5:43:00 PM |
|
נושא: קנס לרוכבי אופניים בתל אביב שירכבו על המדרכה תאריך: 4/25/2007 5:43:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
http://www.harim.co.il/
לפעמים זה ממש נשמע אבסורד - לתת קנס למי שרוכב על המדרכה. במקום להבין שיש פה צורך אמיתי של אנשים (שמזהמים פחות) ולתפור פתרון של מסלולי רכיבה על כל מדרכה.
|
חזרה לפורום |
|
|