הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/25/2007 10:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  האם ילדם בני עשר יהיהו חייבים לרכוב בכביש?
נושא: האם ילדם בני עשר יהיהו חייבים לרכוב בכביש? תאריך: 4/25/2007 10:39:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר

יש מקום לכולם וכל אחד היכן שמזיק הכי פחות לסביבתו ושכניו.

אם ננסה לנתח את זה ב-10 אגורות,
הבעיה היותר גדולה היא רוכבי אופניים שלא מרגישים בטוחים בעיר על הכביש - הם יכולים ו... נכון נהרגים.
הבעיה הקטנה יותר היא רוכבי האופניים הלא אחראיים הרוכבים על המדרכה.
אבל... נכון רוכבים עירוניים עוד לא הרגו הולכי רגל ואולי משם צריך להתחיל הפתרון.

אבל יש פה משהו אחר, כוחני, שאפתני, שתלטני.
רק לחשוב שילד בן 10 לא יהיה רשאי לרכוב על מדרכה ובעצם יהיה חייב לרכוב בכביש.

השמועה אומרת שזה הופך לעניין שיועתק על ידי עיריות אחרות.



חזרה לפורום