נושא: כמעט בכל חנות תאריך: 4/26/2007 1:57:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אם אתה רוצה להרכיב אופניים מהרכיבים, אז כמעט כל חנות שמכבדת את עצמה מחזיקה (בחנות או מחסן מרכזי) את כל הרכיבים הדרושים, משלדה ועד אחרון הברגים. במקרה הגרוע יקח להם יום יומיים להזמין את כל הרכיבים עבורך. (אלא אם תזמין רכיבים סופר מיוחדים)
אם אתה רק רוצה להרכיב אופניים חדשים אבל של דגם סטנדרטי, אז רוב הדגמים מגיעים לחנויות בקופסא. אני מניח שיאפשרו לך לקנות קופסה כזו, אבל אם תהיה בעיה בהרכבה ראשונית, בחנות יעקמו את האף כשתחזור אליהם (ובצדק...)
בהצלחה.
|