טקסט הודעת פורום
4/27/2007 6:07:00 PM
אייל נגרי
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
4/27/2007 6:07:00 PM
מחבר/ת:
אייל נגרי
אלעד האופניים שלי כתוצאה מהמכה נשברו
מה אתה אומר על הדגם הזה .
חזרה לפורום