טקסט הודעת פורום
| 7/30/2004 8:03:00 AM |
|
נושא: שווה או לא? תאריך: 7/30/2004 8:03:00 AM
מחבר/ת: אורי
ראיתי בלוח יד שנייה אופני haro v-2 2004 במצב חדש ובמתיר טוב .ואיך אני אדע שהם לא גנובות? אני רוצה לדעת אם שווה לי לראות אותם או בכלל להתקשר
נ.ב הדואר האלקטרוני שגוי
|
חזרה לפורום |
|
|