הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2004 8:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי עם תוכן  שווה או לא?
נושא: שווה או לא? תאריך: 7/30/2004 8:03:00 AM
מחבר/ת: אורי

ראיתי בלוח יד שנייה אופני haro v-2 2004 במצב חדש ובמתיר טוב .ואיך אני אדע שהם לא גנובות? אני רוצה לדעת אם שווה לי לראות אותם או בכלל להתקשר

נ.ב הדואר האלקטרוני שגוי


חזרה לפורום