הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/29/2007 12:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הערכה לא יודעת לתקן שום דבר....
נושא: הערכה לא יודעת לתקן שום דבר.... תאריך: 4/29/2007 12:43:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

רק אתה יכול לענות על השאלה הזאת.
נקודות למחשבה:
1. מה אתה יודע לתקן בעצמך?
2. אילו כלים אתה צריך לשם כך?
3. האם אתה מוכן להסתפק או להסתדר, עם הכלים שבערכה, או שתעדיף כלים יעודיים?
4. משקל עלות/איכות לעומת כלים אחרים, ולעומת שימושיות בשטח.

במרבית ערכות הכלים יש מגון של כלים שונים, שלא תמיד ידע כל רוכב לנצלם, למשל, מפתח חישורים. זה נורא מרשים ברשימת ה"30 כלים בכלי אחד" של המפתח, אבל פגשתי מעט מאוד רוכבים שידעו לאזן גלגל עקום בשטח, וזה גם ארוע מאוד נדיר.

אני רוצה להדגיש שאני מדבר על כלים בלבד. חלפים כדאי להחזיק בכל מקרה. לדוגמא: גם אם אין לך מושג בהחלפת פנימית, קח אתך שתי פנימיות בעתודה. סביר שתפגוש אדם טוב שיעזור לך בפעולה. לעומת זאת, פחות דחוף לקחת כלי לפירוק שרשרת, אם אין לך אפילו מושג אפילו אם הוא מתאים לשרשרת שלך או לא....

בהצלחה


חזרה לפורום