הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/29/2007 7:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי דומיסילי עם תוכן  חוו"ד על צמיג לאולמאונטיין
נושא: חוו"ד על צמיג לאולמאונטיין תאריך: 4/29/2007 7:01:00 PM
מחבר/ת: שי דומיסילי

חשבתי על WTB WeirWolf 2.1 Kevlar קוולאר
מה אתם אומרים?


חזרה לפורום