הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/29/2007 8:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם גרימברג עם תוכן  היה לי את ה 2.3
נושא: היה לי את ה 2.3 תאריך: 4/29/2007 8:25:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג

הוא מהיר מאד ואוחז בסיבובים טוב יותר מכל צמיג שהיה לי. אחיזה בעליה היתה קצת בעיתית כאשר נותנים מכת כח והשטח הוא דרדרתי הוא נוטה לפרפר. בסה"כ צמיג לא רע בכלל.


חזרה לפורום