טקסט הודעת פורום
4/30/2007 11:26:00 AM
baby x
קצת נוסטלגיה, למי שכבר הספיק לשכוח
נושא:
קצת נוסטלגיה, למי שכבר הספיק לשכוח
תאריך:
4/30/2007 11:26:00 AM
מחבר/ת:
baby x
היו היה פעם פארק אופניים בישראל.
ולפארק הזה קראו:
נכון, צובייק.
והוא חי באושר ועושר לבדו עד עצם היום הזה.
חבל
חזרה לפורום