הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2007 11:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  קצת נוסטלגיה, למי שכבר הספיק לשכוח
נושא: קצת נוסטלגיה, למי שכבר הספיק לשכוח תאריך: 4/30/2007 11:26:00 AM
מחבר/ת: baby x

היו היה פעם פארק אופניים בישראל.

ולפארק הזה קראו:

נכון, צובייק.

והוא חי באושר ועושר לבדו עד עצם היום הזה.

חבל




חזרה לפורום