הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2007 7:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קרן מהמרכז עם תוכן  אשמח להשתתף
נושא: אשמח להשתתף  תאריך: 4/30/2007 7:09:00 PM
מחבר/ת: קרן מהמרכז

האם המסלול מתאים לילדה בת 8 ?
אשמח לתגובה
קרן :rating:


חזרה לפורום