טקסט הודעת פורום
4/30/2007 7:41:00 PM
ידיד לוי
שאלה
נושא:
שאלה
תאריך:
4/30/2007 7:41:00 PM
מחבר/ת:
ידיד לוי
אני עוד שבוע קונה אופניים של גוסת עים בולם קדמי 150 מ"מ מידה L צמיגים X3
2800 ש"ח זה שבה :eek: :confused:
חזרה לפורום