הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2007 7:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידיד לוי עם תוכן  שאלה
נושא: שאלה  תאריך: 4/30/2007 7:41:00 PM
מחבר/ת: ידיד לוי

אני עוד שבוע קונה אופניים של גוסת עים בולם קדמי 150 מ"מ מידה L צמיגים X3




2800 ש"ח זה שבה :eek: :confused:


חזרה לפורום