נושא: Haro x6 - רעשים מהשלדה תאריך: 4/30/2007 8:29:00 PM
מחבר/ת: eyal haro
יש לי אופני הרו X6 ויש לי רעשים חזקים מכיוון חיבור הזרועת של החלק האחורי של האופנים לאזור הבולם האחורי והחיבור לשילדה,בטיפול האחרון שעשיתי השתיקו את הרעש כנראה ע"י חיזוק הברגים אך כעבור שעה של רכיבה חזר כאילו כלום,מישהו מכיר את התופעה?
|