הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2007 8:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  eyal haro עם תוכן  Haro x6 - רעשים מהשלדה
נושא: Haro x6 - רעשים מהשלדה תאריך: 4/30/2007 8:29:00 PM
מחבר/ת: eyal haro

יש לי אופני הרו X6 ויש לי רעשים חזקים מכיוון חיבור הזרועת של החלק האחורי של האופנים לאזור הבולם האחורי והחיבור לשילדה,בטיפול האחרון שעשיתי השתיקו את הרעש כנראה ע"י חיזוק הברגים אך כעבור שעה של רכיבה חזר כאילו כלום,מישהו מכיר את התופעה?


חזרה לפורום