נושא: מרידה 590 או TREK 4300 תאריך: 4/30/2007 10:07:00 PM
מחבר/ת: ארז רפאלי
הגעתי לשתי אופציות אחרונות: מצד אחד מרידה 590 שנתון 2006. יתרונות בולטים: 27 הילוכים ומעבירים DEORE. שילדה של מרידה (יתרון?), מחיר 1800 - הנחת שנתון ברוזןמיצץ. חסרון: כסא פשוט יותר, בולם 80 RST CAPAT5 מימימליסטי, צמיגים פחות רחבים ואגרסיביים. מצד שני TREK 4300 2007,הילוכי ACERA קידמי וDEORE אחורה (24) , בולם RST GILA T7 80. חסרון: הילוכים 24 ופשוטים יותר. אמרו לי שTRECK אמינות מאד. מחיר 1700
מה הייתם עושים במקומי? לא נראה עסקה מפוקפקת המרידה?(דגם נחות מידי שעושה רושם בגלל ההילוכים?, איך השילדה שלהם?) אני רוכב מתחיל, אין נסיון או יעדים ברורים. נתחיל משילים פשוטים ופארקים ונתקדם אם יהיה נחמד. תודה
|